Wordless Wednesday #4

On Wednesdays all over the internet, bloggers post a photograph with no words to explain it on their blog. Hence the ‘wordless’ title. The idea is that the photo itself says so much that it doesn’t need any description. - answers.com

munsyi.tumblr.com
 =)

Comments

28 Responses to "Wordless Wednesday #4"
  1. err ape yg cube disampaikan?
    gelpren bagi mesej letewww. kehkeh

  2. @Cheno Chenonet: adeh. mana ada gf. orang tunjuk kt followers tu, post tu,maknanya rajin bertumblr dr berblog la :)

  3. aktif betul ber-tumblr.

    ^^

  4. A picture tells thousand stories. Betul ke?

  5. ala baru nak teka dah bagi jawapan. =.=

  6. @Syed Ahmad Fathi: indeed! that's why we have wordless wednesday~ :)

  7. sbenarnya mula2 aku tak paham. pastu baru paham..

  8. @The Sharkox: haha. bagus2. bace je kat komen. thanks bro singgah! :)

  9. ni kaki tumblr..post pn dah nak cecah 1k

  10. haa.. kumpul la follower tu reramai

  11. apa maksudnya ni? hhahaha mmg wordless lah

  12. adakah sebab message? or follower? or post? haahahhahaha

  13. @Ain Zulaikha: sebab follower n post. tgk follower blog ni sikit je. hehe. maknanya lebih tegar bertumblr :)

  14. 916 posts, 576 followers. mmg tegar betul ni ^^

  15. dahsyat.. dah masuk kali ke-4 siri wordless nih.. x teringin nk buat wordpress plak ke? ;p

  16. @kyo_9: dah masuk ke 5 pon saido san.haha. sila bagi idea tgh kekeringan idea ni :P

  17. okay fine memang aktif gila dkt tumblr drpd blogspot.mmg sebut munsyi dekat tumblr tu semua dok puji2.habesss ah femes dh.ramai dh tanye soalan nak jatuh hati sume.kikiki.tp tumblr ko mmg awesome.silalah berkongsi semua demi kesejahteraan umat.tetibe. ;p

  18. @milimilo: haha puji lebih2 ni tak dapat cokelat tau. bese2 je kot, sbb tegar lebih reblog je :)

Blog Widget by LinkWithin

My Previous Stories

Web Statistics